ПЕЖО — Історія логотипа

logo-brend

logos

Емблема — розпізнаваний знак будь-якої марки, візуальне вираження її цінностей і історії. Перший символ торговельної марки компанії «Пежо» був розроблений Жюстином Белезером, ювеліром і гравером на околицях Монбельяра (Вандонкура).

У листі датованому 1847 роком Белезеру було запропоновано створити проект із найбільш привабливою комбінацією символів, або ж емблему з яким-небудь малюнком, що приковує до себе увагу, для того, щоб торговельна марка могла успішно існувати протягом багатьох років…

У результаті, компанія прийняла три проекти емблем, за допомогою яких можна було б розрізняти три найменування продукції:

  • Лев зі стрілою або без стріли — для кращих продуктів.
  • Півмісяць — для продуктів другої категорії.
  • Рука — продукти третьої категорії.

В 1932 році зображення лева було видозмінено для відповідності рекламним і виставковим цілям того часу.

Спочатку нові компанії по виробництву автомобілів і мотоциклів продовжували використовувати зображення лева, що стоїть на стрілі, як емблему своєї продукції. Однак з метою виділення своєї продукції різні компанії прийняли його різне графічне зображення. Так, мотоциклетна компанія прийняла зображення лева в битві, а автомобільна компанія використовувала знаменитий знак у формі щита, на якому була зображена голова лева.

Усі наступні варіації логотипа незмінно зводилися до одного: на них перебували або лев, або голова лева в найрізноманітніших ракурсах. Причинами заміни логотипа була ринкова кон’юнктура і маркетингові цілі.

До речі, останнє зображення геральдичного лева було розроблено зовсім недавно у 2002 році. Врівноважена за формою та пропорціям емблема і автомобільна марка до теперішнього часу неподільні: єдність створює могутність.

image001