Сервіс Peugeot — Технічне обслуговування

  • Зміст технічного обслуговування «Пежо»
  • Заміна ременю газорозподільного механізму (ГРМ)
  • Заміна сажового фільтра (на автомобілях з двигуном HDI FAP)
  • Рекомендаціі по догляду за автомобілем

Компанія Peugeot розробила систему періодичного технічного обслуговування (ТО) у відповідності до технічних особливостей автомобілів. Проведення першого технічного обслуговування є обов’язковою умовою збереження гарантійних зобов’язань Виробника / Продавця.

Перше технічне обслуговування здійснюється безкоштовно через три місяці з дня продажу, або при досягненні 2500 км пробігу (в залежності від того, що настане раніше), при наявності у власника Сервісної книжки, в якій вказано VIN – код автомобіля, дата продажу автомобіля і печатка офіційного дилера, який продав автомобіль. Починаючи з 2008 року в технічне обслуговування Peugeot входять наступні планові регулярні операції і декілька додаткових, які здійснюються з врахуванням особливостей моделі автомобіля.

Під час першого технічного обслуговування здійснюється:

  • Перевірка рівня та, при необхідності, доливання:
    • Масла в двигуні
    • Масла в механічній коробці передач (в залежності від модифікації)
    • Охолоджувальної рідини
    • Рідини обмивачів вітрового та заднього скла, а також обмивача фар
    • Гальмівної рідини
  • Прочистка:
    • Паливного фільтра (на автомобілях із дизельним двигуном)
  • Перевірка:
    • Стану гумових захисних чохлів
    • Стану шин і тиску повітря в колесах, включаючи запасне
    • Роботи приладів освітлення та сигналізації
    • Системи зниження токсичності відпрацьованих газів і її регулювання у відповідності з нормами токсичності, що діють в країн.
Час першого технічного обслуговування
Модель, двигун Обовя’зкове технічне обслуговування* через кожні:
107, 1,0 л, бензиновийPartner, 1,9 л, дизель 10 000 км/1 рік
1007, 1,6 л HDi,206, 1,6 л HDi,207, 1,6 л HDi,307, 1,6 л HDi,407, 1,6 л HDi,Partner, 1,6 л HDi,

Partner, 2,0 л HDi,

307, 2,0 л 16S, 180 к.с.

15 000 км /1 рік
Інші моделі та двигуни 20 000 км /1 рік

* Час обов’язкового технічного обслуговування визначається пробігом, або терміном — залежно від того, що настане раніше.

 

Спеціальний графік технічного обслуговування в разі постійної експлуатації автомобіля за умов, приведених у рекомендаціях по догляду за автомобілем, передбачає проведення технічного обслуговування через кожні 10 тис. км або 1 рік (в залежності від того, що настане раніше) для всіх моделей і двигунів.

З огляду на збільшені інтервали технічного обслуговування необхідно регулярно контролювати рівень масла (оливи) в дви¬гуні його поповнення в інтервалах між плановими замінами є нормальною і природною умовою експлуатації автомобіля Слід пам’ятати, що нестача або надлишок масла в системі змащення двигуна можуть вивести його з ладу: перевіряйте рівень масла у двигуні не рідше, ніж через кожні 3 000 км пробігу — залежно від умов, у яких він експлуатується. В разі необхідності радимо звернутися до сервісного центру «Пежо», де кваліфіковані фахівці швидко зроблять контрольний огляд Вашого автомобіля й поповнять рівні технічних рідин (масла, охолоджувальної рідини, мийної суміші обмивача скла тощо).

Зміст технічного обслуговування «Пежо»

Технічне обслуговування «Пежо» включає в себе регулярні планові операції і кілька додаткових, що проводяться із врахуванням особливостей моделі автомобіля, його призначення, пробігу і року випуск.

Регулярні операції

  • Перевірки в салоні автомобіля (звуковий сигнал, стоянкове гальмо і т.п.)
  • Перевірки під автомобілем, включаючи:
    • системи, що забезпечують безпеку (гальмівна, рульове керування і т.п.)
    • системи захисту навколишнього середовища (герметичність контурів, коробки передач і т.п.)
  • Перевірка автомобіля «по зовнішньому колу» (стан шин, фар, ліхтарів …)
  • Перевірка в моторному відсіку, в тому числі поповнення рівнів (обмивача, гальмівної рідини …)
  • Перевірки на відповідність місцевому законодавству (окрім ТО)
  • Діагностика комп’ютерів
  • Очистка фільтра дизельного пального
  • Заміна масла (оливи) в двигуні
  • Заміна масляного фільтра
  • Обнулення покажчика технічного обслуговування
  • Випробовування автомобіля

Своєчасне виконання передбачених Виробником операцій технічного обслуговування є строго обов’язковим в період дії гарантії на автомобіль, а також для автомобілів, що обслуговуються за сервісними контрактами.

Додаткові операції

Перелік додатових операцій
Модель, двигун Операції Після пробігу
107, 1,0 л, бензиновий Заміна повітряного фільтра 20 000 км
Заміна свічок запалювання 40 000 км
Заміна масла в коробці передач 60 000 км
Перевірка затягнення кріплень ходової частини 60 000 км
Заміна охолоджувальної рідини 150 000 км, потім кожні 60 000 км
Заміна фільтра адсорбера 60 000 км
Заміна гальмівної рідини 2 роки
Заміна салонного фільтра За станом, але не рідше, ніж раз на 1 рік
Boxer — Всі двигуни Заміна фільтра дизельного пального 20 000 км
Заміна повітряного фільтра 20 000 км
Заміна гальмівної рідини 2 роки
Заміна салонного фільтра За станом, але не рідше, ніж раз на 1 рік
1007, 1,6 л HDi,206, 1,6 л HDi,207, 1,6 л HDi,307, 1,6 л HDi,407, 1,6 л HDi,Partner, 1,6 л HDi,

Partner, 2,0 л HDi

Заміна фільтра дизельного пального 30 000 км
Заміна повітряного фільтра 15 000 км, але не рідше ніж 1 раз на 1 рік
Заміна гальмівної рідини Раз у 2 роки
Заміна салонного фільтра За станом, але не рідше ніж 1 раз на 1 рік
Заправка присадкою автомобілів із сажовим фільтром 120 000 км
Partner, 1,9 л, дизель Заміна фільтра дизельного пального За станом, але не рідше ніж через 20 000 км
Заміна повітряного фільтра 20 000 км, але не рідше ніж 1 раз на 1 рік
Заміна гальмівної рідини Раз у 2 роки
Заміна салонного фільтра За станом, але не рідше, ніж раз на 1 рік
Інші моделі та двигуни Заміна фільтра дизельного пального крім двигуна 2,7 л HDI V6 24S 40 000 км
Заміна фільтра дизельного пального для двигуна 2,7 л HDI V6 24S 20 000 км
Заміна повітряного фільтра 20 000 км, але не рідше ніж 1 раз на 1 рік
Заміна свічок запалювання (на бензинових двигунах) 40 000 км
Заправка присадкою автомобілів із сажовим фільтром 120 000 км
Заміна гальмівної рідини 2 роки
Заміна салонного фільтра За станом, але не рідше ніж 1 раз на 1 рік

Заміна ременю газорозподільного механізму (ГРМ)

Через те, що ремінь приводу газорозподільного механізму завжди працює з моменту пуску двигуна і до його повної зупинки, його зношення закономірне явище. Вихід ременя ГРМ із ладу може призвести до серйозних пошкоджень двигуна. Періодичність заміни ременю наведена нижче:

Періодичність заміни ременю газорозподільного механізму
Бензинові двигуни Дизельні двигуни Особливі умови
2,0 л, 16S 180 к.с. 90 000 км або не більше 10 років
D1.9 80 000 км або не більше 10 років
1,1 л, 1,4 л ,1,6 л ,1,8 л, 2,0 л, 2,2 л HDI 2,0 л (крім 136 к.с.) 80 000 км або не більше 5 років
3,0 л V6 24S HDI 1,4 л, 1,6 л, 2,0 л (136 к.с.), 2,2 л, 2,7 л 180 000 км або не більше 10 років

Не стосується двигунів з ланцюговим приводом механізму газорозподілу. За додатковою інформацією звертайтесь до сервісного центру «Пежо».

Заміна сажового фільтра (на автомобілях з двигуном HDI FAP)

Для забезпечення нормальної роботи сажового фільтра його необхідно оберігати від передчасного наповнення частинками сажі, що впливають на його пропускну здатність. Для цього, наприклад, рекомендується користуватись моторним маслом TOTAL ACTIVA/QUARTZ INEO ECS (з низьким складом сульфатних зол, фосфору і сірки), що сертифіковане «Пежо». Для двигунів HDI з системою впорскування з об’ємним сумішоутворенням і сажовим фільтром необхідне дизельне пальне виключно з низьким вмістом сірки.

Категорично забороняється додавати як миючі, так і протиспрацьовувальні присадки. Ми рекомендуємо виконувати технічне обслуговування автомобіля лише в сервісній мережі «Пежо».

Періодичність заміни сажового фільтра
Дизельні двигуни Після пробігу
1,6 л HDI (крім 407), 2,0  л HDI, 2,2 л HDI 180 000 км
1,6 л HDI (407) 140 000 км
2,7 л HDI 210 000 км

В разі використання неякісного пального, масел, які не сертифіковані «Пежо», миючих і протиспрацьовувальних присадок — можливий передчасний вихід з ладу сажового фільтра.